fredag 22 oktober 2010

50 saker om mig

 I juli 2006 skrev jag en lista på 50 saker om mig. Intressanta och ointressanta. Nu ska vi se vad som fortfarande stämmer.

1 Jag har ätit middag med en mördare stämmer
2 Jag är nöjd med mitt utseende stämmer
3 Jag äter inte grönsaker stämmer
4 Jag blir lätt generad och röd i ansiktet har faktiskt blivit lite bättre..
5 Jag älskar mitt jobb har inget jobb längre
6 Jag tänker säga upp mig stämmer ej
7 Min lillasyster är min bästa vän stämmer, delad förstaplats med Jesan
8 När jag blir stor vill jag leva Svensson-liv stämmer
9 Barn tycker oftast inte om mig stämmer
10 Min son ska heta Alfons ehh vad tänkte jag?
11 Min långtå är bra mycket längre än min stortå stämmer
12 Jag är ganska bra på bollsporter stämmer
13 Jag gillar töntiga killar nja..
14 Jag ska börja skriva dagbok nae..
15 Jag är jävligt röksugen nu inte så farligt faktiskt
16 Jag älskar vin om jag gör
17 Jag får panik för att jag inte vet vad jag ska ha på mig på lördag. Inte panik kanske men de skulle ju va kul att va lite extra fin.
18 Jag har precis lärt mig att köra våran båt nu är jag proffs
19 Jag har körkort stämmer
20 Jag är grym på att fickparkera inte längre
21 Jag trivs riktigt bra med att vara singel
22 Jag glömmer ofta att lämna tillbaka saker jag lånat yes. inte en bra egenskap
23 Jag kan inte spara pengar har nog blivit lite bättre
24 Jag är inte röksugen längre
25 Mc'donalds är min favoritmat top 5 iaf
26 Jag tycker inte om djur bara katter
27 Jag tyckte att Wildkids var den bästa dokusåpan ever stämmer
28 När jag var yngre ville jag göra lumpen
29 Jag är jävligt lat
30 Jag tycker att Charlize Theron är grymt snygg
31 Jag har varit kär i Mathias Weinhandl i ca 4 år 8 år är det väl nu då
32 Jag vet att det kommer att gå bra för mig i livet stämmer
33 Jag tycker om all sorts musik typ
34 Jag är alltid pank den 24 varje månad är faktiskt lite mer ansvarsfull nu
35 Jag åker skidor och snowboard yes
36 Jag hatar min nya telefon
37 Jag köpte en bautaresväska häromdagen bästa köpet ever
38 Jag får väldigt lätt dåligt samvete det har gått över. vet inte om de är bra eller dåligt.
39 Jag gillar blodpudding japp
40 Jag lämnar fulla matlådor i kylen på jobbet tills dom börjar mögla nae
41 Jag tar ALLTID vesuvio med beasås nuförtiden är det capri med bea.. man måste ju vidga sina vyer lite.
42 Jag sminkar mig ytterst lite nästan inget
43 Det var länge sedan jag sa att jag älskade någon japp
44 Jag har svårt att ta egna beslut bättre om nån annan tar dom åt mig
45 Jag dömmer folk på förhand har nog blivit lite mer accepterande på senare år.
46 Jag är bra på att ljuga japp
47 Jag vet inte hur min naturliga hårfärg ser ut råttfärg
48 Jag lämnar TV, stereo, dator och lampor igång när jag går hemifrån nej för fan.. el är ju skitdyrt.
49 Jag har 5 kuddar i sängen två
50 Jag tycker att min mamma och pappa är dom roligaste i hela världen aa himla roliga är dom

inte så himla mycket som förändrats på fyra år. /malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar