söndag 10 oktober 2010

101010

I dag är det en ganska cool dag, 101010. Varje gång det är några annorlunda datum så tänker jag att  man måste göra något speciellt för att ta vara på denna speciella dag.

Hur som helst den här dagen kommer jag minnas länge för att idag har jag varit så grymt produktiv. Jag vaknade 07.00 i morse tyvärr inte av mig själv utan jag hade glömt att stänga av ljudet på min jobbtelefon så och det var någon som ringde och sjuka sig. Men jag somnade 20.30 igår var så himla trött efter vår Ullareds resa, så jag har verkligen fått tillräckligt med sömn. Idag har jag tvättat och städat, tagit hand om mina varor från Ullared, slipat mitt köksbord som jag i veckan ska måla om, snart ska jag åka och veckohandla lite mat. I kväll blir det ensam mamma som vanligt =)

Livet är bra nu !!!!

/Jesan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar