tisdag 26 oktober 2010

Cross eyed

Bilden är ju clearly lite fucked up, men i alla fall så är det jag och Anna Banana på sittningen i fredags (som om ingen såg det?). Mask är ju uppenbarligen inte min grej. Så fort man har den lite snett så ser man ju vinögd ut. + att man är helt blind? Var nära på att ramla över trösklar och trappor hela jävla kvällen. Men se där, det gjorde jag inte den här gången! På tal om det så har jag fortfarande skitont i mitt knä sen Fallet på NH för typ två månader sen. Knän är tydligen komplicerade & hela den biten.

Häromdagen när jag var på toan i skolan tänkte jag att nä, nu har jag blivit sådär spinkig igen även fast jag äter hur mycket och flottigt som helst. Men nu har jag kommit på att det är speglarna på skoltoaletterna som gör en till en skinny bitch. Dom är typ som speglarna som fanns på Tommy H. Blev typ två meter lång och smal i dom. En sån skulle man ha hemma. Jag fattar inte hur det funkar? En spegel är väl en spegel?

Nu ska jag tvätta bort ansiktet och sova. Night.
/Johanna

2 kommentarer:

  1. När jag jobbad på bikbok hade vi oxå speglar som gjorde en smalare. Det finns speciella sådana dom är reflekterade eller böjda på något sätt att man blir smalare skumt men sant...

    SvaraRadera
  2. Jag skulle vilja ha en sån spegel!

    SvaraRadera