onsdag 6 oktober 2010

Inventory

Nu när jag har flyttat så vill jag ha ordning och reda hemma. Därför har jag gjort en full inventering av min garderob. Herregud (eller OH my looord, som jag brukar säga när jag pratar med Aaron och han tittar på mig och tänker "You looooser") , vad kläder jag har. 17 finklänningar som jag vill ha på mig varje dag men de är för somriga/korta/festliga. 12 kjolar men de är för små/stora/korta. Sen hittade jag typ 123 par strumpbyxor. Det var jättebra för jag behöver verkligen strumpbyxor men nu har jag långrandiga, randiga på bredden, halva-neonrosa-halva-svarta, prickiga, sexy sextiotal med en rand i bak och även vanliga svarta. Kanon. Så nu ska jag ha klänning/kjol och strumpbyxor varje dag innan det blir för kallt.

Nån som vet vart dom börjat sälja ljusslingor till smågranar och sånt? Kanske finns på ullared men jag vill gärna veta om nån sett nånstans... /m

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar