måndag 4 oktober 2010

Nu är det habis med dålig hy för min del! Min hy har betett sig jättekonstigt på senaste och jag känner mig bara som ett jävla pizza face varenda dag :( Så nu har jag tvättat alla mina sminkborstar med frisörshampo och inpackning, haha! Först då märkte jag ju hur äckligt mycket gammalt smink det var i dom, usch. Jag har för mig att någon sminklady har sagt någon gång att man ska behandla sina borstar som sitt eget hår, sagt och gjort. Vi får väl se vad det blir av det nu och om jag märker någon skillnad.

Sen måste jag bara vara lite tipsig och berätta att jag hittade en sida där man kan beställa Lancome Hypnose för 99 kr vid första beställningen. Hur sjukt? Jag fick hem min idag och det blev runt 125 kr med frakt. Sjukt billigt!

Nu ska jag hem till Malin och baka bullar och se nya Greys-avsnittet!
Hejsvejs/ Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar