onsdag 6 oktober 2010

hejja hejja!!

Idag är jag pigg och glad! Det är helt sjukt, men jag vaknade upp kl 05.50 och kände mig färdigsövd (?). Nu har jag precis ätit lunch hemma och ska slänga in lite tvätt i tvättstugan. Sen ska jag åka upp till stan för att köpa en stavmixer, om jag hittar nån som inte är så jättedyr vill säga. Efter det, dra en sväng till Erikshjälpen.

Det är synd att inte Hela människan och Bra & Begagnat ligger lite närmare stan för dom är överlag mycket bättre än all 2-hand som finns i stan. Men idag får jag nöja mig med vad som erbjuds inom rimligt cykelavstånd (i halv storm). Jag hoppas på att hitta lite fina köksstolar. Om jag mot förmodan skulle hitta några fina så är ju nästa problem hur jag ska få hem dom. Men det där löser sig alltid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar