fredag 8 oktober 2010

Fisen

Idag saknar jag min lilla fis. Världens bästa fis för att vara exakt.
<3 <3 <3

Började asgarva för mig själv när jag hittade den här. Le cat la upp den här på sin blogg typ dagen efter vi hade sovit där och vi ba: o_O vad gör vi?! Ingen minns detta, men tydligen blåser vi upp en luftmadrass med en elektrisk pump och Jenny ser ju jätterolig ut. På vägen hem den där kvällen kopplade jag fast en kille i ett koppel och låtsades att han var min hund som var tvungen att köpa hamburgare till mig. Det gjorde han, men jag orkade inte vänta tills den var klar så då blev han en människa igen och vi drog. Haha, rolig kväll!



/Johanna

1 kommentar:

  1. Åååh vad fin du är fin plutta! Blir så glad:) Saknar dig också, massor faktiskt! Är inne här och läser ofta och önskar att jag kunde vara hos dig i Norpis! Så himla mycket och knäppt och kul jag har gjort med dig på så kort tid är ouppnårligt med någon annan. Du är bäst, vi är bäst! I do love you!

    SvaraRadera