tisdag 19 oktober 2010

I change shapes just to hide in this place

Jaha, här sitter jag och försöker spotta mig själv i ögat. Frida säger att man ska ta saliv i ögat om man får en vagel så det är precis vad jag försöker göra. Aaannars? Papa bear och mama bear har varit här på hjälpar-fika. Det innebar att dom kom hit, fikade och pappa skruvade upp tavlor och rensade i mitt avlopp (jag bad faktiskt inte om det...).
Det blev jättebra! Den här satte pappa upp i min hall:

1. Jenny är snygg på en pub vid Spitalfield market i Löndon i julas. 2. Jag och Anna ska på maskerad i typ 10-årsåldern, jag som påhittig (?) cowboy och hon är ju asbra som Posh Spice.
3. Min mormors far på sitt kontor på Assa, typ 1930-tal? 4. Sara, Sandra & jag på måndagsfest hos Denis.

Jag är ju så TRÖG så jag klippte sönder det sista kortet när jag skulle göra det lite mindre. Ritade på baksidan hur mycket jag skulle klippa, sen ba klipper jag i överkanten istället för nedre så jag var ju nära på att klippa bort hela Sara och hennes lilla haka. Fick tejpa ihop så gott det gick, haha!

Nu ska jag se Greys, wihooo!
/Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar