söndag 3 oktober 2010

Härliga söndag.

När jag vaknade imorse tänkte jag bara OH NO! Detta kommer att bli en bortkastad dag. Kommer att ligga bakis hela dagen och bara se solen genom persiennerna. Sen tog jag tag i mitt lilla liv, tog mig i kragen och ringde sis.

Tvingade henne att rycka upp sig och möta mig vid resecentrum så att vi kunde åka på hanterkarmarknad i brunns salonger. Skitamysigt var det. Jag köpte havtornssaft och kardemummaskorpor och Johanna köpte potpurri. Sen drog vi vidare till cityloppisen där johanna köpte en ryssdocka och jag en stickad tröja för 20kronor.

På eftermiddagen var det dags att hosta middag för familjen Tajkon. Vi gick och handlade på Lidl men fick MEDGES EJ och fick sitta utanför och dricka kaffe medan Aaron förde över pengar.

Efter mycket om och men så blev middagen en succé. Fick superdupersnygga tallrikar av päronen.



Glömde att göra vinterplanering men det måste vi göra snart. Men först ska vi ta tillvara på varje dag med plusgrader. /m

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar