fredag 15 oktober 2010

Vad vore livet utan föräldrar

I morse var jag på massage det gjorde så himla ont men gud vad jag behövde det. Pappa hade bokat tid men kunde inte gå så jag fick hans tid plus att han betalade. THANK YOU!

Helt seriöst vad skulle man göra utan sina föräldrar? Jag är verkligen beroende av dem fast att jag är 24 år. I morgon ska de hjälpa mig med lägenheten fixa med borrmaskin och gardiner. Jag undrar hur det kommer bli när jag har har egen familj kommer jag fortfarande att ringa efter pappa för att hänga upp tavlor? Jag tror verkligen att mina föräldrar tycker om att hjälpa mig, de känner sig behövda (eller jag inbillar mig det iaf)

/JESAN

1 kommentar:

  1. Ja, du kommer antagligen fortfarande ringa och behöva hjälp trots att du har egen familj :) *talar av egen erfarenhet*

    SvaraRadera