onsdag 20 oktober 2010

Nya tag.

Nu är det slut på att vara ledsen. Det gör ont. Därför låg jag nerbäddad i sängen i stort sett hela dagen igår. Skrattade och grät om vartannat. Ibland är det skönt att bara ligga i sängen och grina. Kolla sig i spegeln och se hur man ser ut när man gråter som värst. Då brukar man få ett litet leende på läpparna.

Tentan gick skit. Men va gör det? Man kan ju göra om i värsta fall.

Idag tar jag nya tag. Lyssnar på dagens feelgoodlåt och tänker att det går över. Det tar tid men det går över. På lördag flyr jag från verkligheten.

Nya tag. Ny tenta på fredag och ikväll är det release-fest för SPÖ hemma hos mig och senare på munkish. Det kan nog bli en ganska bra dag det här.

/malin

1 kommentar:

  1. jaha nu såg jag att detvar en film där de spredde ut aska det var ju inte riktigt meningen...

    SvaraRadera