fredag 15 oktober 2010

freakshow idag

Idag hoppar mitt hjärta ojämna slag. Fan, vad det känns obehagligt. Undrar varför det blir så ibland? Men Madonny säger att man kan fixa det plätt som en lätt med en elstöt på sjukan. Skulle ju inte kännas helt safe ändå?

På tal om kröppa så blandar mina sinnen ihop sig med varandra lite då och då. Tidigare idag när jag andades in så kändes det som en hostmedicin som jag drack när jag var liten. Alltså inte att det smakade hostmedicin utan att det kändes som hostmedicin när jag drog ett andetag.. Får inte ni så ibland? Att det låter som jul, luktar rött, man hör en känsla osv osv. Om jag har tagit LSD? Man kan ju undra ibland...

Ikväll ska jag bara ta det lugnt med Idol hemma hos Elin. Ska bli skönt faktiskt. Men jag är helt spattig nu av nån anledning så får väl se ifall jag kan lugna ner mig lite lagom tills det är mysdax.


/Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar