torsdag 28 oktober 2010

"Det blir den där jättejättegoda grytan vetdu som du tycker om så mycket"

Nu är jag hemma hos Malin och ska få middag alldeles strax. Det blir, enligt henne, världens godaste kycklinggratäng. Den har i och för sig fått 5 stjärnor på matklubben också så det kanske stämmer, det återstår ju att se. Bäst för henne så som hon har hypat den här gratängen nu. Återkommer senare med betygsättning.

Det tricket körde för övrigt alltid min mamma med om hon hade lagat något som hon vet att vi inte gillar. Då blev det "..den där jättejättegoda grytan som du sa att du tyckte var så himla god sist". Efter några gånger kan man säga att det bara backfired ändå, då visste man att det var dags för en promenix förbi Donken efteråt, haha! Nä, jag skojade bara. Jag vet faktiskt ingen som lagar sån himla god mat som min mamma (det säger väl i och för sig alla om sina mammor?).
/Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar