måndag 23 augusti 2010

summer wine

igår skrev jag ett jättelångt inlägg men det ba försvann!! är ledig idag och det ska bli så jävla nice, ska bara slappa typ och städa. he he.

kan alla sluta skriva att sommaren är slut? okej, den kanske är det, men sluta deppa över det? jag satt och kollade mina bilder från sommaren och insåg att jag har inte tagit speciellt många, det ligger fler under vår 2010 t ex. men det är som att man får värsta prestationsångesten under sommaren, allt det roliga och braiga måste hända NU!! som om dom här två månaderna skulle vara 'the golden days' och som vi ska vara tacksamma över hela året sen. det händer ju jättemycket kul under höst, vinter och våren också! bara som ett exempel börjar jag skolan nu igen och får göra en massa skojiga saker ihop med mina klasskompisar. vi planerar att åka iväg över en weekend när vi är klara med ekonomikursen! sen i vinter blir det åre med PA igen. OSV OSV.

nu ska jag städa lite, sen hem till mamma och rensa i min gamla garderob. (alltså längtar ju bara tills jag blir lite rik. att vara ledig utan pengar suger balle)

/johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar