måndag 30 augusti 2010

SJÄLVDISCIPLINEN

Alltså hur ska jag klara av att börja skolan idag?! På ett sätt är det ju så slappt att plugga, man bestämmer sina egna tider, hur mycket energi man vill lägga ner osv. Men på ett annat sätt så har ju min hjärna verkligen gått på lågvarv i nästan tre månader nu under sommaren. Det behövs inte så mycket hjärnaktivitet för att säga "..& där får du 2 kronor och kvittot, tackar taaackar!" Nu känns det bara så himla omöjligt och SVÅRT att börja läsa en bok igen som inte är typ chicklit eller liknande.. Så krävande.

Skulle vilja att det fanns en knapp som reglerade självdisciplinen i kroppen och då skulle jag slå på den NU. Skulle överhuvudtaget önska att det fanns lite mer knappsatser för kroppsliga funktioner som man kunde sätta på/stänga av lite som man ville.
MENS/AV
INTELLIGENS/PÅ
HUMOR/auto
SJÄLVHAT/AV

Wish me luck. Nu ska jag köpa hostmedicin för jag har sån himla träningsvärk i magen så att jag tjuter snart och sen ska jag läsa Fek hejjaaaa!!
/Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar