måndag 23 augusti 2010

Äntligen

Äntligen har jag fått tillbaka Maddox laddare så att jag kan blögga med bilder igen! Vi måste ju lägga upp bilder från vår kräftis nån gång också. Så nu tömmer jag mobilen på sommaren innan jag börjar skolan i eftermiddag.

En dag åkte jag och Jess och köpte mat på Kungsgatan och satt och drack vin på hennes balkong och spelade Cluedo.


Heldag med Soffipropp. Det borde vi göra oftare.


Vi har vart på Munken såklart och hängt med randoms.


Sen blev vi bakis och hade OC/Cluedo/Pizzadag.



I fredags var vi på Bishop med Marie, Peter, Mamma, Pappa, Anna och Johanna. Marie och Peter är helt klart mina favoritvuxna (förutom mamma och pappa såklart).


Den kvällen var vi duktiga och gick hem tidigt och spelade lappspelet. Det är alltid lika kul. Johanna var superduktig men jag och Anna var väl inte lika bra med frågor som "Är jag en sån där som det pratas om, asså nån som bär sig åt?", "Det här plastbarnet, tycker vi illa om honom?" 



Nu är sommaren över. Vad hände? Nu måste jag börja köpa självhjälpsböcker om mental träning om jag ska fixa hösten. Det enda som är bra med hösten är att alla bra Tv-program börjar igen. Fångarna på fortet, ensam mamma osv.


Emma B har gjort en checklista som jag också tänker följa. Vill nån mer följa den så finns den här./malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar