onsdag 18 augusti 2010

Cluedo för hela slanten

När vi hittar på något i vårt kompisgäng så är det allt eller inget. Just nu är det fullt fokus på Cluedo som ni kanske har märkt här på bloggen. Vi spelar inte en gång om dagen utan svårt tillfälle ges. Vi nöjer oss inte med att bara spela utan nu planerar vi en maskeradkväll där man måste klä ut sig som sin spelar. Exempelvis om jag är pastor grön så måste jag var honom i spelet samt klä ut mig till honom.

När vi började spela Cluedo så vann jag 4 ggr i rad, jag blev så himla imponerad av mig själv. Jag kände verkligen att jag hade hittat något i livet som jag var bra på. Men nu har jag blivit besegrad det finns tydligen fler där ute som är duktiga på Cluedo.

I kväll blir det ett avbrott i spelandet då clowerna ska besöka munkens kräftskiva.

/Jesan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar