onsdag 11 augusti 2010

purple haze are in my eyes don't know if it's day or night

jag måste bara lägga till på inlägget under att min pappa lurade mig också förut. han hade säkert läst här om jessicas mammas skämt. men jag tog åt mig som bara den! we love munken och dom lavvar oss. min arma fader var här på kafferep tidigare under kvällen. han var och lämnade av min cykel som är nyrenoverad, så nu ska det bli skönt att kunna cykla runt stan igen..

det är så himla tråkigt att sommarjobba alltså!! nu börjar jag bli så sjukt trött på att stå på jobbet från morgon till kväll. förra veckan var jag mentalt redan inställd på helg hela veckan, men jag insåg att det blev så segt att längta från måndag till lördag så den här veckan har jag försökt vara produktiv och hitta på saker som inte inkluderar alkohol så att man fortfarande ska orka gå till jobbet. ikväll har jag t ex gjort matlåda, fikat med pappa, bakat scones, pratat med min dearest jenny över telefonen och nu ska jag rita klart en bild som jag började på igår.
det blir inte alls så likt men det är inte heller riktigt meningen.

godnatt! /johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar