fredag 6 augusti 2010

Jag har brutit mina tråkiga rutiner.

Nu är det fredag och några timmar kvar på jobbet. Jag känner mig väldigt nöjd med veckan trots att det var lite deppigt i måndags. Men under veckan har jag kommit i från mina tråkiga rutiner (till viss del iaf). I tisdags tvättade jag som vanligt och när jag skulle boka ny tvätttid till nästa tisdag som jag alltid gör, då fanns det inga tvättider till nästa tisdag, jag höll på att få värsta spelet. Sen visade det sig att jag hade kollat fel datum så jag kan tvätta nästa tisdag som vanligt!

Anna P och Jojo kom förbi i onsdag det blev räkpaj vitt vin och OC. En mycket lyckad kväll =)
I går blev det trägårn med brudarna igen. Senare på kvällen kom det finbesök ifrån Lund, Anton och Becka joina oss.

Sen har jag även hittat mig ett ögongodis. En kille som bor på andra sidan gatan är och springer 3 gånger i veckan vid 7 tiden. Han står alltid och stretchar utanför porten så där sexigt svettig och värsta musklerna! Varje kväll sitter jag där och dreglar lite försiktigt, jag tror han har märkt att jag glor.

/Jesan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar