lördag 7 augusti 2010

in vino veritas

igår blev det munkis med mallan, jesan, ida, becka och anton. sen träffade jag viktor också som har kommit hem efter tre månader i florens. han sa att han har lärt sig att säga "si". man ba: braavisimo!!

jag har tänkt på att jag nog inte skulle gilla att flytta tillbaka till norrköping lika mycket om inte munkis hade funnits. alltså det låter ju aslöjligt, men det är mest att det finns ett ställe dit man kan gå alla dagar i veckan om man så vill, & där folk har en mentalitet som är lite mer åt det engelska hållet i alla fall. + att jag flyttade upp till söder också och skapade succéen stjärnorna på söder tillsammans med dom andra clownerna. hade inte det hänt så hade ju livet varit minst sagt deppremerande här i norrköping.


jävlar nu är jag sen till jobbet som vanligt hejsvejs...
/jo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar