onsdag 25 augusti 2010

Jag blir alltid så jävla irriterad på postgubben som delar ut reklam i min trapp. Han klampar och stampar galen i min uppgång (låter precis som Malin och Jess när dom tar dom sista stegen upp), sen ba KASTAR han ner reklamen jättehårt på mitt hallgolv. Men idag bankade han ner IKEA-katalogen på golvet så då rann ilskan av mig direkt igen. Nu kan jag ju kolla in vad jag ska köpa imorn när Malin, jag och mamma ska till IKEA.

Idag skulle jag och Viktor ha åkt till Kolmården men det är ju så dåligt väder. Jag funderade på att föreslå Visualiseringscentret istället så vi får se ifall han nappar på det..

Just det, sen verkar det som att jag ska gå på Munchen Hoben imorn helt plötsligt. Jag jobbar till kl 19 så jag hade tänkt att skita i det egentligen, men Anna är så snäll och tänker på mig så nu är en biljett fixad. vad kul att träffa mina klassisar igen!! Så himla jätteröligt!

Men först ska jag till Linda och färga håret blönt och fint :)

/Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar