måndag 9 augusti 2010

det var Överste Senap i finrummet med ett järnrör!!

idag blev jag lite inspirerad av Jessica som så gärna vill börja måla akvarell. då insåg jag att jag har slutat att rita helt och hållet. har inte gjort det på över ett år även fast jag tycker att det är så kul. så nu ska jag börja rita igen och jag ska sluta skämmas över att visa teckningarna. det är så typiskt för det är typ det enda som jag kan tycka lite själv att jag är bra på. då ska man väl inte skämmas? därför får ni se en precis just nu!


nä okej bangade när jag la upp den. webcamen gjorde dom inte rättvisa. jag ska rita vidare i min ensamhet. hö hö

ikväll har hela clowngänget varit här och ätit tacopaj och spelat cluedo. kan ju vara världens bästa spel! vi gjorde dock fel, så när jag och jessica visste vem mördaren var så hade vi lagt i två mordvapen istället för en mordplats så det blev Överste Senap, med en ljusstake och ett järnrör! bättre lycka nästa gång..

gondatt folks / johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar