lördag 7 augusti 2010

KNOW YOUR RIGHTS

idag var det en dam som var så jädra dum mot mig på jobbet. alltså jag förstår verkligen inte hur folk beter sig ibland. det var ungefär som jenny skrev häromdan om översittarmän, fast det var en översittarkvinna som visste precis ALLT om vår butik. jag kan ju inte hålla mig lugn så när jag kände att bägaren rann över skickade jag över henne till Jonna. men what? jag förstår inte hur man kan tycka att det är okej att bete sig som världens idiot bara för att man pratar med någon som jobbar i en butik/kundservice/whatever. inte för att klappa mig själv på bröstet, men jag är fan _alltid_ typ övertrevlig mot våra kunder och hjälper till med allt. så får man bare skeejt tillbaka. blev helt pionröd i ansiktet av ilska och det tyckte kunden jag hjälpte efter idiotkunden var roligt för hon hade hört när jag blev upprörd och sa: JA, MEN JAG HAR JOBBAT HÄR I FLERA ÅR, SÅ JAG VET VÄL BÄST OM VI HAR DET ELLER INTE!!(#"&&!%¤¤½==(

nu ska jag lugna ner mig för jag måste måla naglarna och sen åka ut till arkösund med jonna, viktor och ida.
/johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar