tisdag 31 augusti 2010

ANTI.GRAVITY & HEATED.DEFENCE

Jag har hittat världens bästa stylingprodukter till mitt hår. Kan inte tänka mig att jag någonsin kommer vilja ha nåt annat. Kruxet är bara att dom än en gång kommer från Kevin Murphy. Men även om det är dåligt för mig för att vi inte har kvar dom på jobbet längre och dom är skitdyra, så vill jag promota dom lite extra ändå.
 Allt i Kevin Murphyserien är sulfat- och parabenfritt, gjorda på naturliga ingredienser och har återvinningsbara förpackningar. Nu har jag provat ANTI.GRAVITY som är en oljefri fönkräm/fönlotion som man lägger i handukstorkat hår och fönar med. Ger bra textur (typ som saltvattenspray), strävhet och volym, mitt hår höll sig rent mycket längre och känns tjockare. Den andra produkten heter HEATED.DEFENCE och är en värmeskyddande spray som läggs i blött eller torrt hår. Jag använder den på blött hår och den ger volym, lite balsameffekt och mycket glans. Jag tycker att dom fungerade perfekt i kombination med varandra eftersom jag vill ha en matt, sträv effekt i botten och något som ger glans i längderna utan att bli tungt.

 Vet tyvärr ingen salong i Norrköping som säljer Kevin Murphy men det finns att hitta på nätet. Okej, det var dagens hårsession, nu måste jag ner och hänga tvätt. 

CYA LATER FOLKS!
/ Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar