onsdag 25 augusti 2010

luggis

Idag har jag varit och färgat håret och klippt lugg. Äntligen fick jag till en såndär gardinlugg som jag har velat ha i flera år men bara inte kunnat förklara ordentligt så att det blir bra när jag går till min frisör. Hur svårt kan det vara då? Älskar lyxdagar när man t ex går och färgar håret och blir snygg (jag gör inte det så ofta).

Sen har jag köpt ett hårband med lite blomkrusiduller på eller vad man nu vill kalla det från H&M. Jag vet att Gossip Girl säger att the headband days are over men det skiter jag i för jag kände mig fin i det här. Sen ska jag ju faktiskt inte använda det så mycket på Upper East side heller utan främst när jag ska på sittning i Linköping nästa helg.

Förresten, på tal om frisören så sa min frisör idag att hon ska sluta jobba där jag går och klipper mig nu!! Vad tar man sig till då? Någon som vet någon bra frisör som är snäll, trevlig, rolig, relativt billig och jättebra på att klippa hår och förstår vad man menar?!
/Johanna

1 kommentar:

  1. va fan ska hon sluta? vart ska hon jobba då? hon ska ju ha barn i januari....

    SvaraRadera