lördag 21 augusti 2010

SNORIGT SNORIGT OCH ÅTER SNORIGT

är genomförskyld nu igen. inte riktigt vad jag hade önskat alltså.. jag var ju fan sjuk i nästan tre veckor i sträck för mindre än en månad sen.

HAHA alltså blandade omedvetet värsta pillercocktailen på jobbet så jag trodde jag skulle svimma. ipren+kaffe+panodil zapp+ 2 redbull = ingen bra kombination om man vill kunna stå upp och tänka klart. vet inte om det var placeboeffekten eller häxblandningen men jag blev helt groggy sista timmen. men nu vet jag ju det till nästa gång i alla fall.

nu ska jag läsa en peppig artikel för jag och malin ska börja bli positiva och följa the secret lite mer igen så att våra liv blir som vi vill att dom ska bli. det är viktigt att man är nöjd vetni.

/johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar