måndag 30 augusti 2010

NU JÄVLAR ÄR DET TILLFRISKNING SOM GÄLLER

Nu är det tillfriskning som gäller!! Apoteksmänniskan sa att man kunde bli jättetrött av den så vi får se om jag orkar läsa nån ekonomi (he he). Jag vill helst inte höra någonting om biverkningar alls när jag tar medicin för jag tror att jag har en lätt släng av hypokondri/förmåga att vara lite dramatisk etc så placeboeffekten kickar in relativt snabbt om inte biverkningarna gör det. Anyhoe, nu är det även slut på vardagsrökandet för min del. Har insett att jag inte vill ge upp rökningen till 100% men vardagsröka är bara dåligt och förbättrar inte hosta, hälsa eller kondition så jag får hålla mig till att röka white mints om det är vin med i bilden.

HABIS med hosta och rökning!!

Hejsvejs/ Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar