lördag 14 augusti 2010

born.again

imorse testade jag en ny inpackning från Kevin Murphy som var skitbra. synd bara att jag ska prova något nytt som jag gillar när vi precis har tagit bort KM ur vårt sortiment. gillar att den kommer i en lyxig liten kartong och sjysst förpackning som ser ut som en kista och är jättesvår att öppna. jag väljer hårprodukter främst efter förpackning och just nu är jag inne på "lyxlooken", enkelt & stilrent. nu funderar jag på om jag ska vara en riktig storbloggare och komma på nån skitfråga som folk får svara på och sen ge bort den (en oanvänd naturligtvis) till någon av våra trogna 32 läsare eller om jag ska ge bort den i present till någon.
Born again masque från Kevin Murphy, finns säkert på en massa andra ställen förutom på mitt jobb, kostar runt 400 kronor.

ae folk är så dåliga på att kommentera på bloggen så här blir det ingen utlottning förrän ni har skärpt er!!
nu ska jag äta lite sen dricka öl på en bakgård! önskar att det alltid kunde vara sommar.
/johanna

1 kommentar: