måndag 2 augusti 2010

fortsättning

ni får lite fler bilder från dagens utflykt nu när åron har html:at lite åt oss och fixat marginalerna. jag tänker att han kanske kan sköta administrationen runt bloggen lite mer eftersom han är ytterst sparsam med sina inlägg. därför utlovar jag byte av design snart...
 
älskar den här bildserien. lite manisk skulle man ju va from time to time.
 
malin?
 
fin dag med hela familjen samlad. nu ska jag sova och ladda batterierna för imorn ska jag jobba o jobba o jobba.
Godnatt/ johanna

ps. på tal om något helt annat förresten. bara för att man råkar spy en enda gång när man åker bil så tror hela alla att man ska vara åksjuk varje gång man sätter sig i en bil därefter. jag hade jätteont i magen och fick någon typ av tillfällig sjukdom precis när vi var påväg till mora. ok, vi fick stanna & jag spydde men sen var det fine (typ). på hemvägen blev jag vägrad att köpa chips eller godis av malin och jess för att malin hävdade att jag hade tryckt i mig en hel påse chips helt själv och spytt bara därför. idag när mamma och pappa hämtar mig sitter mamma inträngd i baksätet för att "johanna hade blivit jätteåksjuk hela vägen till mora..." man ba, give me a break? jag ska inte spy.... & gör jag det så säger jag till innan!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar