tisdag 3 augusti 2010

Jag börjar inse vart mitt liv är på väg och jag är inte glad.

Jag hatar när mitt liv har rutiner och så är det nu. Jag jobbar måndag till fredag. Tvättstugan varje tisdag, göra matlådor varje måndagkväll för hela veckan. Längtar till helgen så jag kan bli festa som en typisk svensk.

Nae usch och blä nu är det dags för förändring. Jag ska göra något helt annat denna vecka jag ska bryta mina dumma rutiner (men jag måste ju tvätta idag och jag måste ju jobba).

När vi var i Mora så sa jag att jag skulle börja måla akvarell. Vi vi var på ett museum där nån snubbe hade målat jättevackra talor i b.l.a  akvarell och jag var helimponerad. Jag sa till Malin att jag skulle börja måla men hon tyckte jag mest var fånig och sa att jag alltid fångades med i nya saker.
 Men jag ska göra det jag ska börja måla akvarell...

/Jesan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar