onsdag 30 mars 2011

När jag var ett barn talade jag så som ett barn mitt sinne var så som ett barns.

Var precis på Forex och växlade pengar till Dublin. Väldigt god framförhållning för att vara mig, men det är bara för att inte pengarna ska vara slut när det väl är dags att åka. Älskar att jag måste behandla mig själv som om jag vore ett barn, men det är kanske precis vad jag är också i många hänseenden.

Nu ska jag nog trotsa lite och låtsas som att jag inte alls ska skriva tenta imorgon och se ett avsnitt av Modern family säsong 1 i sängen. Mitt på blanka dan, med kläder på, nerbäddad under täcket, det skulle mamma sett va.

/Johanna

1 kommentar:

  1. Sen ska ju pengarna med till själva slutdestinationen också Jojjan, och det är ju en process i sig. Det vet vi ju sen gammalt./M

    SvaraRadera