söndag 13 mars 2011

BOOOORING!

In other news så har jag så jävla tråkigt. Jag hatar att vara själv. Jag ska liksom kolla på bröllopsfotografen på tv själv. Så jävla ruttet. Jag har alltid varit såhär sällskapssjuk. När jag och Jojjan bodde hemma hängde vi 24/7. Om nån av oss skulle duscha eller sminka sig satt den andra i badrummet och pratade och sjöng duetter, oftast "The Rose" med Bette Midler. När vi var små sov vi i samma säng ibland även fast vi bodde vägg i vägg. Vi satt uppe och pratade tills en yrvaken mamma kom och sa att "Pappa ska faktiskt upp klockan 5, nu måste ni sova". Då pratade vi i några timmar till innan vi gick och la oss. Men ingen häng-vän var tillgänglig ikväll. Jojjan hänger med Viktor E och Jesan hade bättre saker för sig. Mamma och pappa bor för långt bort och Joakim är inte hemma från Trysil ännu. Ej okej.

/Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar