torsdag 10 mars 2011

Blast from the past

Känner mig så tråkig. Har inga roliga bilder eller ljugberättelser att komma med. Så jag kollade igenom alla mina gamla bilder istället och hittade en massa roliga i mappen "tidigare än 06". Det är med andra ord svårt att tidsbestämma dom flesta av bilderna, men det borde röra sig om åren typ 2003-2006? Hur tidigt hade man egentligen digitalkamera? Tror att jag fick min första digitala kamera när jag gick i sjunde klass eller något liknande. Men dom bilderna försvann någonstans ut i cyperspace för länge sedan tyvärr. Här kommer i alla fall lite skämmiga bilder bara för att.
För att jag älskar den här bilden på mig och Malin. Ungefärlig ålder: skulle tippa på 16 respektive 14 år? Vi blev för övrigt osams inne i fotoautomaten om utrymmet och därav den här bilden.
För att det är en väldigt tidstypisk outfitty/sminkning/pose/drink (Zaranoff och typ tattig saft..) på mig. Matcha ögonskugga med linnet gör jag nog aldrig om igen, haha. Är nästan säker på att vi går i nian så det borde väl vara år 2003-2004 då.
För att jag tydligen har kopierat huvudet hemma i pappas kopieringsmaskin?!
För att Viktor tror att han ser likadan ut nu som när vi var 16 år.

Nu måste jag gå på toa. Hejsvejs
/Johanna

1 kommentar: