onsdag 2 mars 2011

*mizzundastood*

Jag blir så trött! Har hållt på och tjafsat och ringt runt till Telenor halva dagen, för att jag tydligen har gått och ringt på fel abonnemang (kan aldrig stava det...) sedan jag köpte min telefon. Hur man än försöker förklara så verkar alla fatta fel och då blir det ändå inte rätt för fem öre. Den sista personen jag pratade med, som för övrigt fick ringa mig typ fem gånger, blev så trött på mig när jag inte fattade sammanhanget och han inte förstod varför jag bara gjorde fel hela tiden.

Så nu när jag precis hade kommit hem så måste jag springa upp till stan igen och tigga till mig ett nytt sim-kort av den där stackarn som fick hjälpa mig att pilla ut originalkortet som jag fuckade upp sist. Jag orrrrkar inte!

Sen ska i alla fall jag och vedholm ha disco för han är ledig imorn och det är inte jag!
/Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar