söndag 20 mars 2011

*free spirit*

Haha, vem har gått bananas i kommentarsfälten och skrivit en massa konstiga grejer? Fick den här under inlägget om att jag skulle sluta röka:
"Anonym sa... 
Du kommer aldrig hitta en riktigt bra man om du röker, bara tröga brudar röker!"

What? Vem skulle sluta röka bara för att hitta en man? Hur needy är man då? För det första behöver inte rökning och dumhet ha något närmare samband. Jag vet många smarta människor som röker, men det hör inte riktigt hit. För det andra skulle jag väl aldrig försöka bli av med ett beroende för att pleasa en man?!
Jag slutade röka för min egen skull. För att jag tror att jag kommer att må bättre av det. Jag ger väl blanka fan i vad någon annan tycker om det. Är lite allergisk mot folk som har något slags "rätta in dig i ledet"-resonemang kring hur människor ska vara. Jag gör väl vad jag vill, så det så *rebell*.


/Johanna

1 kommentar: