torsdag 3 mars 2011

Bröllop

Jag vet inte varför men idag så planerar jag mitt bröllop. Jag har tänkt ut vilken klänning jag ska ha, hur håret ska vara uppsatt, vilken låt som ska spelas när jag dansar min första dans som fru (absolut en ballad, kan inte med vals), vart vi ska gifta oss och vart vi ska ha festen. Vilka ska bli bjudna och vad ska det bli för mat? Måste man ha bröloppstårta fast man inte tycker om tårta? Hur ska min ring se ut och vad ska min man ha på sig? Vad önskar vi oss i bröllopspresent och vart ska vi tillbringa bröllopsnatten?

Vad an detta? Jag är väl så långt ifrån att gifta mig som man bara kan vara. Men hade jag träffat min drömman så hade jag nog velat gifta mig typ nu. Kanske ska ringa tv3 och fråga om dom vill damma av idéen "Isabellas bröllop" fast "Malins bröllop" såklart.

/Malin

1 kommentar: