onsdag 9 mars 2011

Harder better faster stronger

Jag känner mig deppig och bråkstakig idag. Helt seg i kroppen. Ni vet när varenda liten rörelse är en ansträngning. Hatar att känna så. Speciellt när man inte ens har ansträngt sig liksom. Jag är inne i en fruktansvärt slapp period i skolan just nu. Hittills har jag varit 2 timmar i skolan den här veckan utan att göra något vettigt. Känns inte helt ok, men det verkar inte som att det finns så mycket att göra?

Hursom, så hade jag världens bästa dag på jobbet igår. Hade utvecklingssamtal med min chef och jag börjar mer och mer tycka att hon är världens bästa. Så himla stöttande och positiv chef har jag aldrig haft förut! Sen hade jag ju min första intervju som sagt. Kändes inte riktigt hundra eftersom jag liksom inte hade fått någon förberedelse på att jag skulle ha den eller tips från min KC innan eftersom hon var bortrest. Men det gick jättebra till slut som tur var. Älskar att mitt nya jobb är precis allt som jag hoppades på, ser fram emot att bli IBW på heltid när skolan är slut!!!

Nu ska jag åka med Jesan och Malin till Maxi och handla lite. Det kan jag behöva för mitt kylskåp ekar tomt!
/Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar