torsdag 3 mars 2011

I DIE

Hua! Har haft en helt sjukt hektisk dag på jobbet idag, men det är så skönt att veta att man har fått så mycket gjort. Men nu är jag helt slut verkligen. Tur att världens bästa människor kommer hit och gör mig sällskap. Mallan och Viktor kommer på middag snart, sen ska Malin sova kvar här.

För alla som inte visste det så är det Norrköpingsveckan i Visby nu. Jag och Mallan intar staden med största spänning för att utforska det icke-existerande utelivet i Visby! Ska bli mycket spännande, men främst ska det bli riktigt roligt att träffa gamle farfar. Jag började tänka tillbaka och insåg att jag nog inte har träffat honom sedan mamma och pappas bröllop 2006. Det är ju pinigt, skäms på mig! Man hur ofta tar man sig för och åker till Visby och hälsar på bara sådär?!

Nu: Champinjonsoppa med vitlöksbröd, hallelulja!
/Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar