fredag 4 mars 2011

Systrarna Hedberg har lämnat Norrköping och ensam kvar är jag...

Det börjar nalkas helg vilket är underbart. Dock känner jag redan en rastlöshet över att jag ska ha en rehabhelg. Hade gärna gått på karateklubben i morgon men min ambition är att vara nykter i helgen. Om ingen mot förmodan hör av sig för en AW i kväll =)

Annars kommer jag testa på familjelivet i helgen. Har två hundar och ett stycke barn under mitt ansvar. Hundarna är självgående och sover mest hela tiden. Oscar och jag ska på bio i morgon och se julkalendern. Jag ska vara den bästa mostern och köpa massa godis och så får han bestämma vad vi ska äta och sen ska vi spela massa spel. Eventuellt ska han sova över hos mig om han vågar.

Nu är det några timmar kvar på denna arbetsdag tänkt jag skulle ut och springa i eftermiddag.

Cya! /Jesan

1 kommentar:

  1. Åhh att jag läste detta försent. Du hade mer än gärna fått komma hit på tacos och vin framför på spåret ju!

    SvaraRadera