onsdag 16 mars 2011

Lycklig

Vilken underbar dag! Imorse hade Viktor och jag lyxmorgon. Han började sent och jag började i vanlig ordning inte alls, så vi köpte frallor och åt frukost i sängen. Letade lyxhotell till Dublin, bråkade om vem som har mest ont i halsen (jag för övrigt) och tittade på Filip och Fredrik. Annars har jag varit på banken och beställt nytt kort eftersom mitt gick av på mitten i helgen, sedan bakat två pajer och pluggat en del hemma.

Jag är så glad och lycklig nu! Det i sin tur gör att jag blir glad för att jag äntligen känner just så. Ni vet när man inser att man inte har varit särskilt olycklig den senaste tiden, men att man heller inte har mått speciellt bra. Känns inte som att något skulle kunna rubba mitt braiga humör just nu!

Jag hoppas för övrigt på att det är fint vårväder när vi åker till Dublin. Vore ju asnice att kunna sitta i solen och dricka öl på nån beergarden. Hittade en fin höstbild på mig och Johanna från när vi var i Berlin i november. Kan inte minnas att det var kallt då? Vi har ju hur mycket kläder på oss som helst!
/Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar