söndag 27 mars 2011

Epic fail

I helgen har jag och Jesan varit på inflyttningsfest hos Emma och Jimmy i Örebro. När vi gått på tåget i Katrineholm satt en amerikansk hip-hop kille på en av våra platser. Jag bad honom vänligt att flytta sig. Då visade han sin biljett som hade samma platsnummer som vi hade. Sen såg jag. På hans biljett stod det Göteborg. Stackarn tänkte jag. Nu har han kommit helt fel. Enda tills det visade sig att det var vi som gått på fel tåg och  var på väg mot Göteborg. 



Så det fick bli att ta en tripp till Skövde innan Öret. Himla trevlig stad.



Jesan somnar alltid så att man får åka tåg själv. Det gillar jag inte. 

Festen var hysteriskt kul och det var så kul att hänga med tjejerna. Ett tag tyckte vi att vi skulle ställa in festen och hänga bara vi. Nu är jag iaf hemma igen och är så trött att jag kan dö. Kommer definitivt att börja följa Bachelorette, himla bra tv.
/Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar