lördag 12 mars 2011

Upplev festen, gå på hästen!

Himla bra kväll igår asså. Först va jag, Jojjan och Vicke på hästen. Väldigt bra stämning med undantag för en gubbe som kallade mig för bondjävel när jag gick förbi honom under spelets gång. Första målet såg jag och blev himla glad. Andra målet såg jag inte eftersom jag hade fullt upp med att studera två tjockisar i Enköping-tröja som åt en jättestor hamburgare.

Efter matchen åkte vi hem till Vicke och lekte ett kortspel som han hade kommit på. Man tar bort ett kort i leken och sen tar man tid på hur lång tid det tar att lista ut vilket kort som fattas. Roligare än det låter faktiskt. Eftersom alla vägar leder till munken så gick vi dit en stund. Vi ville aldrig att kvällen skulle ta slut och gick vidare till VK. Himla bra kväll som resulterade i att jag missade tvättstugan imorse. Ikväll blir det tjejfest med hela tuffa gänget och det ser jag enormt mycket fram emot.

/Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar