fredag 1 april 2011

Pussyproofing.

Från och med idag och en och en halv vecka framöver så är jag kattvakt till Fiffi. Hur söt som helst är hon och lite vild emellanåt. Hon har checkat av lägenheten och jag har gått efter och plockat undan allt som hon skulle kunna ha ner. Så denna vecka ska jag inte boka in nånting utanför hemmet. Jag vill att hon ska komma och gosa med mig men hon vill bara gå runt och chilla. Svårflirtad. I know how to play that game. Hon får komma till mig.

In other news så ska jag börja sjunga i kör med några på jobbet. Har alltid älskat att sjunga men aldrig riktigt haft något bra forum. Men nu ska jag testa detta och se om det är kul. Tänker att jag måste bli bättre på att göra saker som jag tycker är kul. Ha mer aktiviteter på kvällarna. Synd att det är samma kväll som innebandyn men det funkar väl.

Grattis på fredag önskar Malin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar