måndag 28 mars 2011

"Förlamad från nacken och neråt"

Haha, igår höll jag på riktigt på att dö av skratt när jag och Viktor lekte "förlamad från nacken och neråt". Det är en lek som jag själv har kommit på och därför fick jag äran att spela förlamad också. Den liknar lite "jag är en grottkvinna, drag me across the floor", som jag och Jenny körde uppe på lagret på vårt gamla jobb. Eftersom jag inte kunde röra mig från nacken och neråt skulle Viktor få fria händer att välja kläder som jag skulle ha på mig när vi skulle åka och hämta mat och hem till Malin och hämta en film. Det tillståndet skulle jag fan inte ha gett!

Tyvärr kan jag inte visa er bild på detta spektakel eftersom att det ser ut som att jag har blivit typ våldtagen och mördad på bilden, men detta är vad han valde till mig:
1st lilametallic bandaeutopp från AA
1st transperant beige topp från Primark som jag aldrig använt för att den är ful
1st svinkort kjol från H&M som jag inte heller har använt på x antal år för att den är just så kort.
1st sammetsleggings som det tydligen var för jobbigt att dra upp så dom hängde ungefär i knävecken.

Sedan valde jag att avsluta leken där så att jag kunde byta om och visa mig ute bland folk. Mycket rolig aktivitet som jag kan rekommendera sådär en söndagskväll när man har tråkigt!

/Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar