tisdag 29 mars 2011

Le police

Idag var jag och Viktor och fixade nya pass. Vi blev båda helt nervösa när vi kom in på polisstationen. Det kändes så högtidligt på något sätt. Viktor satt och viskade när vi väntade på vår tur och jag blev i vanlig ordning lite skakig på händerna när jag skulle skriva min namnteckning. Mitt passfoto blev nog det sämsta ever dock. Spände ögonen på något sätt så jag tror att jag ser ut som Catrina Devort på bilden o_O. Fail. Fick däremot reda på att jag kan flyga med mitt id-kort inom Schengen-länderna ändå så vem bryr sig.

Har haft mysigaste kvällen ikväll. Vinkade av V-man för någon timme sedan som skulle en sväng till Munken. Själv har jag suttit i sängen med kvällsmat och kollat igenom lite mail och sett mina favoritserier. Känner mig kär, glad och lycklig! Bra kväll.


/Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar