söndag 13 mars 2011

Denna dag inte ett liv.

Det känns verkligen som om någon har borrat ett hål i mitt huvud. Dör snart. Nae nu börjar det väl ordna upp sig litegrann, men jag har inte gått upp ur sängen än. Lyckades koka lite spagetti men det är också allt. I övrigt har jag bara legat i sängen hela dagen och tyckt synd om mig själv. Igår var jag och Viktor på Trappan efter att vi blev nekade av vakten på Hugo, haha. Det var faktiskt roligt på trappan, huvudattraktionen var när en liten dvärgliknande kille i princip hade samlag med en gosedjurstiger på dansgolvet och alla stod i en ring runt honom och filmade. Haha, skrattar ihjäl mig bara jag tänker på det.

Såg för övrigt Lost in translation i förmiddags och insåg att jag är typ kär i Bill Murray. Jag tycker att han är världens bästa skådespelare alla kategorier. Han ligger lätt inom ramen för topp 5 frikort trots sin ålder. Tror han skulle va en sincere lover (obs skoja).

Nu måste jag duscha för jag luktar fan rent ut sagt.
/Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar