lördag 27 november 2010

zzzzZZZzzzzZZZZzzz

Yo bloggen. Här är det tjyvtjockt, sitter och äter fattigmansmål till middag. Pestopasta med riven ost för att vara exakt. Är helt slut i huvudet efter jobbet, eller det kanske var dom där ett två tre glasen vin på munken igår. När jag kom hem igår var jag fast besluten om att Malin hade smittat mig med maginfluensa (vilket hon inte ens hade) så jag fick gå och prata med Ulrik inne på toan. Var ju helt säker på att jag skulle ligga uppe hela natten och inte kunna jobba idag, men det var visst bara lilla berusningen som spelade mig ett spratt. Så jag fick snällt dra mig upp till jobbet imorse som vanligt :C Nä, det gick faktiskt jättebra men nu är jag som sagt helt död.

Ikväll är det ju pundarfest, men jag kan inte ens berätta vad jag ska klä ut mig till för jag skäms lite. Men det är kul i alla fall.

Nu måste jag drao
/Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar