tisdag 2 november 2010

Saker man gör när man egentligen ska tentaplugga:

OJ!! Nu budade jag precis 900 kr för ett soffbord för att jag tänkte att jag inte skulle få ett ledande bud. Men det råkade jag få... Varför gör jag så? Nu hoppas jag bara att någon budar över mig inom 33 minuter för annars är jag kokt/stekt/dum i huvudet osv osv. Jag har ju inga 900 kr till ett soffbord. Däremot har jag ett fullt fungerande soffbord already. Men visst var det fint?
Jag vill mest ha ett soffbord med en hylla under så att jag kan börja prenumerera (svårt ord) på en massa lyxiga tidningar så att det ser fancy pancy ut i mitt vardagsrum.

Wish me bad luck med auktionen!

/Johanna

1 kommentar:

  1. Hej! Jag är en flitig läsare av er blogg, stor kredd till mycket underhållande läsning!!

    Det är så att jag ska fara till London & undrar om jag kan få lite tips. Vi ska bo precis vid Tottenham court road stationen, kanske ni vet var det ligger?

    Platser jag absolut inte får missa, härliga platser att spisa på & såklart sevärdigheter utöver det vanliga..

    Tack så jättemycket på förhand & fortsätt med bloggen, jätterolig!!

    SvaraRadera