måndag 8 november 2010

Sinatra was swinging all the drunks they were singing and we kissed on a corner then danced through the night

I år har jag och Malin bestämt att vi ska göra en skitstor grej av julfirandet och verkligen slå på stort med allt vad det innebär. Vi har redan planerat vad vi ska baka för julgodis, jag har köpt en massa julpynt osv. I år ska jag även göra apelsiner med nejlikor som ska få hänga över dörröppningen till köket och en mistel som ska hänga i den andra dörröppningen.

Dessutom är det jag som får äran att hålla i julfrukosten i år. Frukost med världens bästa vänner på julaftonsmorgon kan ju vara den bästa traditionen någonsin. Förra året var Malin och Åron värdar och det var jättemysigt. Vi åt julfrukost med gröt & skinka och tittade på en julbrasa på tvn, haha. Jag försöker hitta bilder från frukosten förra året, men kan inte hitta några?

Här är min jullista på Spotify, peppar med den nu!
Mina favoriter är Little drummer boy med Jackson 5 och Ella Fitzgerald. Haha och Basshunters Jingle Bells är ju sjukt bra!
/Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar