söndag 14 november 2010

Helg v. 45.

I fredags satt jag kvar i skolan till 18 och skrev klart vårt examensarbete. Himla skönt att ha det gjort. Sen var jag och Frank på Marcus Birro som var över förväntan. Jag gillar Marcus igen. Han är bra. Medan jag och Frank gjorde det, var Jessica på vinet igen så när showen var slut mötte hon upp med oss på Manesa. Jag hade blivit lovad munken så då gick vi dit. Mysigt som vanligt.Yada yada yada... vaknade hos Jesan igår.

Lördagen gick i bakfyllans tecken. Vi åt frulle, cyklade till Kneippen i ösregn och köpte trav (som vi inte vann på).


"Nu regnar det mer än vad vi tror"

Sen kom Frank med alla svenska filmer han har. Vi såg Heartbreak hotel (för den ser vi alltid), änglagård, lust och fägring stor och nåra till.. Himla bra lördag och idag mår jag prima. Snart kommer Jojjan hit för att berätta om Berlin och få en uppdatering om livet här hemma. Har saknat henne himla mycket.

Ikväll är det Ensam mamma och jag har längtat hela veckan.

Ha en trevlig fars dag!

/m

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar